did I tell you lately that I…

20120112-114900.jpg

skriver c-uppsats? jag vet. jag tjatar men det är ju det enda jag gör på dagarna. dag ut och dag in. Idag ska jag ge mig ut på ett litet äventyr och träffa en härlig kreativ människa dock. Did I också tell you om min stickade lapp-tekniks-halsduks-poncho som jag stickade i höstas? minns inte. Så här ser den ut på. Man gör vad man kan för att ge dagarna lite färg. För övrigt är min uppsats väldigt spännande och jag kommer nog återkomma när den är klar om den saken, för det är ett ämne som berör mig och fler än man tror, väldigt mycket.

xo/ellen

Kommentera

