Beyonce, Underbara Clara och RFSU, baby!

Dagens klipp! Hon är ju så sjuuuuukt bra! kolla här. Blev rädd häromdagen när jag läste på Underbara Claras blogg att en graviditet kan förstöra stämbanden. Är det verkligen sant? Det får ju bara inte hända! Varken mig, som älskar att sjunga, om jag nu nångång skulle bli gravid, eller än värre Beyonce.  Vi tänker inte på det nu. Nu tänker vi på att Beyonce är en fantastisk sångerska som precis fått en liten babygirl Blue Ivy Carter. Ok. Let´s get back to buisness…. (c-uppsats om RFSU menas med buisness)

One thought on “Beyonce, Underbara Clara och RFSU, baby!

  1. Jag (som är logoped och således intresserad av stämband) läste också det där och blev lite nyfiken, för det var faktiskt något jag aldrig hört talas om. Det kan ju inte vara speciellt vanligt att rösten blir permanent förändrad/förstörd av en graviditet, tänker jag, för då skulle man nog ha hört talas om det. Skrev en kommentar till Underbara Clara nu och frågade om det, skulle vara intressant att veta mer om saken.

Kommentera

