Mormors Mormorsrutor

20120104-193606.jpg

Alltså hur fin mormor får man ha egentligen!? Kolla min! Hon är så himla fin! inifrån och ut. 86 år gammal har hon idag lärt sig av min mamma, som skickat bilderna,  att virka mormorsrutor. Hennes tanke är den att hon nu ska kunna, trots att synen numera inte räcker för broderier, sticke och liknande, fortsätta göra något till sina barnbarn och barnbarnsbarn. Förutom att be för dem.

You gotta love her!

20120104-193625.jpg

20120104-193633.jpg

20120104-193640.jpg

Älskar de där fräkniga lena händerna.

Hittade en bra tutorial-video på tuben. Vet inte hur många gånger jag lärt mig men glömt av. Men kan mormor så kan jag. På´t igen ba, som min pappa säger.

xo/ellen

One thought on “Mormors Mormorsrutor

Kommentera

