tjugoförsta december och jultoner

20111221-095144.jpgHej Hej!

Dags för lite julmusik eller? Nedan några tips på låtar av två av mina julfavoriter. Den översta är min vän David Åhlén. den mittersta låten är mest för den roliga videons skull. Han har gjort bättre låtar. Båda har släppt varsitt julalbum. Lite indie. Lite alternativt. Mycket bra.

Sen hittade jag via en annan bloggjulkalender den här grejen.

På globalrichlist.com kan man kolla hur rik man är i förhållande till resten av världen. Kanske gör det en lite tacksammare så här i juletid. Och lite givmildare? Min julönskan är i alla fall den att det skulle ha den effekten på mig för jag är så himla rik på så många sätt. Kram och God Jul. För det är inte långt kvar…

bara kärlek!/Ellen

Bonus tips: Two Birds. Den här låten har jag gjort.

Kommentera

