favorit i repris?

har ni sett?

har kanske bloggat om den här videon förrut men den är ju bara så himla fin!! och ett must-see för nytillkomna läsare.

har kanske bloggat om den här videon förrut men den är ju bara så himla fin!! och ett must-see för nytillkomna läsare.

funderar på om jag kanske skulle kunna klippa ihop en liknande my self…

nöjer mig med att titta på denna så länge.

har så många projekt som väntar på mig nu…

Two Birds framtidsdrömmar
rita klart Jennys eviga tavla😉
beställa fler foton till instagramväggen (ni ska få se)
göra klart fotona kring uppdraget som ”officiell instagram-fotograf” som jag hade för ett tag sen (!)
skriva klart ett gäng låtar som börjat ta form
med mera med mera….
men också pyssla till designmarknaden här i örebro den 26 november.
Distant Diying kommer finnas med så kom och köp!

Har lite sköna idéer…. sätter mig och skissa lite på det nu tror jag… och njuter i fulla drag av att jag är mellan två kursen i skolan…

m m m!

love/e

Kommentera

