Dag i Kalmar.

20111030-163619.jpgär hos svärföräldrarna i kalmar tillsammans med både E, e och T. Plus kusinerna med föräldrar. Och vi håller alla till i en normalstor trea och leker compact-living= tight men trivsamt. Svärföräldrarnas hem är antagligen mitt absoluta favorit hotellalternativ eftersom det både ingår omsorg, vänskap, god mat och barnpassning. B l e s s i n g.
Dessutom brukar jag alltid hinna med en eller två secondhand-rundor när jag är här. Idag hamnade vi på en loppis i folkets hus och fann bland annat denna fantastiska xylofon från längesen som låter sagolikt

20111030-164305.jpgen annan glädje ända in i själen var denna sommarklänning som hon som sålde sa att jag kan ha typ hela livet…

20111030-164422.jpgså efter ett pepparkaksbak, glögg och mycket mys säger jag nu god afton och önskar er alla en ljuv lördagsafton

20111030-164545.jpgxx/jenny

Kommentera

