Tacksamhetskulder

20110820-154705.jpg

I could totally live here. Oh but wait, i do live here! Varje dag tackar jag Gud för att jag har en säng och inte måste sova på gatan. Men vad gör jag med den tacksamheten? Vad gör du med din? Har vi skyldigheter? En kanske är att tacka o ta emot o njuta. Men jag tror det finns fler.en annan typ av tacksamhetsskuld. Var på Ikea häromdagen o mådde till slut illa. Det är skillnad på att ta emot och att roffa åt sig. Vem vill jag va? Vem är jag för hon som måste sova på gatan?

X/e

Kommentera

