Trädgårdsterapi.

20110819-122109.jpg

20110819-122129.jpg
Fantastisk syster var här igår och vi planterade om, pratade, lyssnade på regnet o bakade kakor. Sånt som själen mår bra av ibland. Oftast. Jag har svårt att känna mig ledig när jag är hemma känner jag. Vill alltid fixa med når. Fast jag är genomförkyld. Syrran är bra på att hjälpa mig tagga ner och få saker gjorda samtidigt. Och plötsligt. Slås jag av semester. När jag inte behöver blogga o fota o fixa kommer lusten åter. Och kreativiteten. Har tagit upp målandet på Jennys tavla. 2 veckor innan skolan börjar har jag faktiskt semester.

20110819-122623.jpg
Love/e

Kommentera

