Sverige Sverige älskade land

Hemma! H e m m a !
Och det är oerhört skönt. Å vad jag älskar hemma. Och å vad jag älskar borta. Och att åka bort. Och att komma hem.
Från ett hett pulserande Beijing till svala fridfulla Frölunda. Fantastisk resa. Fantastisk hemkomst.
Och nu…. Nu ni! Efter en oerhört efterlängtad svart kaffe och svensk smoothie (läs ej översockrad)

20110811-061830.jpg
ska jag nu påbörja och slutföra allt d.i.y. som ska med till frizon i helgen. Jag möttes av det här ljuvliga lilla paketet med mallar och beskrivning från Ellen när jag kom hem, så nu är det bara att sätta igång!

20110811-062028.jpg
Oh so much more to come…
/Jenny

Kommentera

