2 news!

20110727-124943.jpg
sååå… jenny är snart i kina så jag får väl hålla ställningarna bäst jag kan. man kunde ju tro att semstertid innebar ledighet som skulle innebära att man hade mer tid för hantverk men… det har det ju varit si och så med som ni kankse märkt. Hur som helst kommer här två news för er som missat:

1. vi finns nu på facebook också. där kommer ni att få påminnelser om blogginlägg och lite mindre och oftare statusuppdateringar m.m. gilla gärna!

2. Vi kommer att vara med på frizonfestivalen som two birds featuring distant diying.
Jag, ellen har slagit mina musikpåsar ihop med jennys man och bildat ett ”projekt” som är mer av en plats där vi samarbetar för att jobba mer med min musik respeektive emanuels musik (down lone star lane). Var kommer då distant diying in. Jo, i bilden ovan. Jag sitter här och pysslar förstår ni, med det som ska blir merchandise till two birds på frizon. Det kommer vara lite allt möjligt. Jag uppdaterar på fb och här löpande längs vägen mot den 13 augusti. Stay tuned. Ha det bra i Kina sweet Jenny-san. eller är det i japan man säger så? hm… ; )
xx/ellen

Kommentera

