Aldrig klar…

20110718-175527.jpg

Det här skissen till en tavla som borde hänga på Jennys vägg by now… Det gör den visst inte riktigt ser jag…. Den står på ett skåp här hemma . Helt fel. Men den e inte riktigt klar… Återkommer. Lata regniga målardagar kanske kommer… Fallandes över mig. Soon enough.

xx/ Ellen

Jaa du, som jag längtar efter denna tavla och ber och bönar om att få den s n a r t eftersom jag oroar mig för att inte ha någon tom vägg kvar… Har sparat bästa platsen vet du. Så fin den blir där. Så smakfull.
Älskar dina tavlor
/j

Kommentera

