Grannys house. part I.

20110706-203043.jpg

Så här års blir det en del fläng. egentligen spenderar jag semester helst på ett täcke under ett äppelträd lyssnandes på sommar i p1 men vad glad man blir av att få träffa dom man flängt till! som till mormor till exempel. Det finns så mycket att älska hos min mormor förutom mormor själv att jag inte vart jag ska börja. År av d.i.y, klokhet, knot, kärlek o gästfrihet. En förebild. Enjoy hemma-hos-min-mormor.part 1. en plats där saker får vara som de är.

20110706-203117.jpg

20110706-203131.jpg

Xx/Ellen

mmm, love it. Du får ta med mig dit snart, jag kan längta efter en långsam kopp kaffe och en gammal trygg doft.
/Jenny

One thought on “Grannys house. part I.

  1. Pingback: Grannys house part II « distant diying blogg

Kommentera

