Skärgårdssemester

Så… När E tackade ja till att spela under hönöveckan ingick det i konceptet att vi skulle få bo i ett hus vid havet. Detta i sig låter fantastiskt lyxigt, men föga anade jag att it gonna get lyxigare än lyxigast.
Här sitter jag nu på en stor solveranda med iskallt vatten i glaset från ismaskinen i köket och n j u t e r som bare den!

När jag först kom in i detta slott ville jag snurra runt och säga som Carrie när hon först får se hennes och mr bigs nya lägenhet
”Hello, i live here.”

Japp, denna vecka kommer bild efter bild läggas upp på detta undersköna hus och min lyxvecka som skärgårdshustru, men jag börjar med en bild på de fantastiska vita brädgolven…

Xo/ jenny20110702-021228.jpg

Kommentera

