hatkärlek

jag älskar kreativitet. och gamla vackra böcker.

och återanvändande. därför både älskar jag och hatar det här. vad sjutton har hon gjort med den här fina bokeeeen!!!? och samtidigt: hurra! kolla vad hon gjort med den här fina bokeeen!!! jag måste älska!

ljudbok

annika bäckström heter hon och gör fantastiska saker och illustrationer. i din stad, bor hon, kära Jenny.

en sån ska jag nästan göra mig…

AMORE! /ellen

fint fint och vackert gjort. kanske blir ett härmeri i Götet med… och framförallt – henne måste man ju söka upp!

lovely love/ jenny

One thought on “hatkärlek

Kommentera

