tre prickiga saker är inköpta!

visst kan vad som helst i för stor mängd bli too much, men ännu har min kärlek för prickar inte passerat denna gräns (enligt mig). kolla in dessa bedårande småting som inhandlades igår:

en duk till soffbordet…


denna lampskärm är sötast och jag kände ett nästintill oemotståndligt tvång att införskaffa den till lillkillens rum. första shoppingrundan motstod jag, andra föll jag och nu har den funnit sig tillrätta bredvid hans säng. så sött.

denna gröna björn fann jag i en låda på lilla secondhanden. hon log så fint och välkomnande och hennes prickiga tassar sträckte sig mot mig och skrek: du får mig för två kronor!!!!!
det du. så det kan gå…
love// jenny

Kommentera

